Emaitzak: 9

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xxZehar-lerroa 9

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Zehar-lerroa (9)
Está formado por unos pesos centrífugos, un manguito regulador, un juego de palancas y los muelles correspondientes (figura 8.38). Osagaiak: pisu zentrifugo batzuk, erregulazio-zorro bat, palanka-sorta bat eta dagozkion malgukiak (8.38 irudia).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Durante la fase de arranque (figura 8.39A), el manguito regulador se encuentra en posición cero de recorrido axial, debido a que los pesos centrífugos están en reposo. Abio fasean (8.39A irudia), erregulazio-zorroa ibilbide axialeko zero posizioan egoten da, pausagunean egoten baitira pisu zentrifugoak.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

El muelle (8) presiona a la palanca de arranque contra el manguito regulador, haciéndola girar alrededor de su punto de rotación (M 1 ), lo que repercute en un movimiento de la corredera de regulación hacia caudal máximo. Malgukiak (8) presioa egiten dio abio-palankari, erregulazio-zorroaren kontra, eta bere errotazio-puntuaren (M1) inguruan birarazten du; hori dela eta, emari maximora mugitzen da erregulazioko gidari-balbula.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Con el giro del motor, los pesos centrífugos se abren y empujan al manguito regulador contra la palanca de arranque, venciendo al muelle de lámina (8), lo que acarrea un movimiento de la corredera hacia mínimo caudal. Motorra biratzean, ireki egiten dira pisu zentrifugoak eta abio-palankaren kontra bultza eginda erregulazio-zorroari, menderatu egiten dute xafla-malgukia (8); hori dela eta, emari minimorantz mugitzen da gidari-balbula.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Debido al aumento de la fuerza centrífuga de los pesos, obliga a estos a empujar al manguito regulador contra las palancas de arranque y de sujeción. Pisuen indar zentrifugoen areagotzea dela eta, abio- eta euste-palanken kontra bultzatzen dute pisuek erregulazio-zorroa.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Para ello, se realizan modificaciones en el manguito regulador, en el eje regulador y en el cuerpo de la bomba (figura 8.43). Horretarako, aldaketak egiten dira erregulazio-zorroan, erregulazio-ardatzean eta eta ponparen gorputzean (8.43 irudia).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

El manguito regulador está provisto de dos orificios transversales que comunican con la presión interna de la bomba (el 8 de la figura 8.43B es para el engrase), mientras que el eje regulador lleva un orificio longitudinal y dos transversales. Zeharkako bi zulo ditu erregulazio-zorroak, ponparen barne-presioarekin komunikazioan (8.43B irudiko 8a koipeztaketari dagokio); erregulazio-ardatzak, berriz, luzetarako zulo bat du, eta zeharkako bi.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

A medida que aumenta el régimen, los pesos centrífugos desplazan al manguito regulador hacia la derecha. Erregimena handitu ahala, eskuinerantz higiarazten dute erregulazio-zorroa pisu zentrifugoek.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

En este caso, compensar la diferencia de medida con el correspondiente tapón en el manguito regulador (figura 8.62). Horrelakoetan, konpentsatu neurri-aldea dagokion tapoia ipiniz erregulazio-zorroan (8.62 irudia).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak